23 december 2014

Ons kerstmenu



Ik schreef het al eerder, 
deze maand werk ik veel...
Heel veel...
Maar oh wat is het leuk en ondanks het vele werken, loopt het door de vele voorbereidingen op rolletjes en genieten we juist van die kleine momentjes.

Een van die voorbereidingen was door op tijd te verzinnen wat we wilde gaan doen en eten met de kerst... Volgende actie was boodschappen lijst en to-do-lijst maken.

Omdat ik maar ook manlief het erg druk heeft, 
besloten we vooral voor makkelijk en lekker te gaan....
want dagen van te voren al koken zagen we niet zitten.

1e Kerstdag gaan we lekker ontbijten, maar niet verschrikkelijk uitgebreid en dan snel naar de kerk, na de kerk komen mijn ouders een taartje en toastje eten... 
's Avonds is er kinderkerstfeest in de kerk en mogen de jongens voorin de kerk hun geoefende liedjes zingen. Mijn schoonfamilie komt dan mee en na de kerk zullen we met z'n allen een broodmaaltijd eten. 


De 2e dag, hebben we geen kerk... en gaan we uitgebreid brunchen...
ons plan is om alles samen klaar te maken!
Onze ervaring is dat we niet veel trek zullen hebben 's middags en daarom snoepen we 's middags een chipje en wat nootjes.... 's Avonds hopen we weer met z'n allen de keuken in te duiken.. en te eten zoals je eet in een restaurant...
De jongens hebben we hierin ook betrokken en die hebben helemaal zin in restaurantje spelen :) 






4 opmerkingen:

  1. Een goeie planning, daar hou ik van. Hier ook altijd van dat soort lijstjes... Daar word ik rustig van...
    Jullie gaan sowieso genieten, dat weet ik zeker, en zo moet het ook, lekker met elkaar...
    Ik wens jullie heel fijne dagen...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh blij dat je het herkent... lijstjes zijn mijn houvast... en geven rust ... heerlijk i love it...
      Jullie ook fijne dagen!

      Verwijderen
  2. geniet van al het lekkers en van elkaar!fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen