31 maart 2015

Rondje tuin: Tuin klaar maken...

De tuin moest nodig bij gewerkt worden...
dit gebeurde half maart... 
had nog niet eerder tijd om dit te delen ;)..

Alle aarde werd lekker omgewoeld, zodat we zachte en losse aarde hebben


De kinderen hebben alle oude takken en bloemen weggeknipt...






De witte bonen hingen nog te drogen in de schuur... 
beetje te lang laten hangen, maar vooruit..
de kinderen hebben die ook gedopt.
Binnenkort maar eens eten :)





Ik ben helemaal blij met mijn tuinklompen :)
ik had helemaal geen buiten sloffen of klompen.
Werken in de tuin deed ik vaak op mijn schoenen of slippers..
en dan waren mijn schoenen of voeten zoooo vies....
Dus trakteerde ik mezelf op tuinklompen 
en dan nog vrolijke ook :)


Er werd al wat voorgezaaid...



en er werd ook al wat gezaaid in de koude grond... 

De aardappels liggen klaar...
ze kunnen ontkiemen...
worteltjes maken zodat ze straks de bakken in kunnen...
Dat ging vorig jaar ook erg goed
Dit keer hebben we Nicola aardappels gekozen...
ben benieuwd of die het net zo goed doen :)


nu nog wachten tot het echte werk kan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten