30 november 2015

Doe je mee???


Deze maand wil ik een photo challenge organiseren...

Wat is de bedoeling?
plaats iedere dag een foto op Instagram of Facebook
wat voor soort foto je "moet" plaatsen kan je in bovenstaand lijstje terug vinden... we beginnen 1 december, met een foto met als thema advent te plaatsen...

en gebruik daarbij #adventkeuken15 
Als je zelf zoekt op #adventkeuken15 bij Instagram of Facebook, dan kan je alle foto's terug zien die iedereen heeft geplaatst. 

Oh en een kleinigheidje.... 
En ja ik ben nr 21 vergeten 😱😁... 
Op deze dag mogen jullie iets plaatsen... 
Met als thema: vergeten... 
Lekker toepasselijk... 

Mocht je mij willen taggen gebruik dan @uitmijnkeukentje op Instagram en @uit mijn keukentje op Facebook


2 opmerkingen:

  1. Leuk idee, maar ik sla over dit keer. Ik heb namelijk al een soort adventskalender uitdaging staan op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen