26 maart 2016

Katten-spam ;)

Wij hebben 2 leuke katten, 
op Instagram post ik geregeld katten foto's... 
en het leek me leuk om ze ook eens met jullie te delen!
......

Als je te laat bent vind je bij ons de kat in de pot...


Deze bink ligt het liefst achterop ons bed... 
en voelt zich de koning te rijk in zijn eigen koninkrijkje...
maar hij landt vaak snel weer met zijn beentjes op aarde als wij hem van ons bed afjagen ;)



Katten neusjes zijn zo leuk...


Opgestaan, plaatsje vergaan....


Onze katten hebben de neiging bovenop of heel dicht op de spullen te gaan zitten als je ergens mee bezig bent. Dus bovenop mijn boek, tegen mijn laptop aan en in de geval op ons speelbord... 






























Wie heeft er ook van die gezellige katten, die overal op gaan liggen? 



1 opmerking:

  1. Wij hebben ook een poes die overal wil liggen. Vooral de maxicosi, kinderwagen en het speelkleed van Naomi zijn favoriet. De poes ligt ook graag op bed.
    Maar een ding doet ze echt nooit: Op het speelbord van Catan liggen! Wij spelen hier dit spel ook graag samen met mijn zusje en mijn vader.

    BeantwoordenVerwijderen