23 april 2016

Kinderen.... #Godsart

Kinderen.... een geschenk van God...
Wij zijn zeer dankbaar dat we na een lastige weg onze jongens mochten ontvangen. We zijn dol op ze en tegelijk plak ik ze soms met net zoveel liefde achter het behang :)...

Maar iedere keer als ik naar ze kijk met aandacht...
zie hoe mooi ze zijn als mens...
maar ook hoe mooi ze zijn als iets wat geschapen is...
geschapen door onze Schepper!..
Stuk voor stuk heeft hij ons en onze kinderen gemaakt... 

In psalm 139:13-16 vertaalt David het zo...

U was het die mijn nieren vormde, 
die mij weefde in de buik van mijn moeder. 
Ik loof u voor het ontzaglijke wonder van mijn bestaan, 
wonderbaarlijk is wat u gemaakt hebt. 
Ik weet het, tot in het diepst van mijn ziel. 
Toen ik in het verborgene gemaakt werd, 
kunstig geweven in de schoot van de aarde, 
was mijn wezen voor u geen geheim. 
Uw ogen zagen mijn vormeloos begin, 
alles werd in uw boekrol opgetekend, 
aan de dagen van mijn bestaan ontbrak er niet een

Daarom verdienen deze foto's een plekje in de serie #Godsart!
Omdat kinderen zo mooi zijn, omdat ze zo kostbaar zijn, omdat ik van ze hou...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten