17 september 2016

Fly me to the moon... #Godsart


De maan en de sterren zijn prachtig en ook geschapen door God!
De afgelopen tijd was het heel erg helder en kon ik goed proberen om de maan eens op de foto te zetten... Dat lukte eigenlijk wel goed, door maximaal te zoomen met mijn camera. De foto's heb ik verder niet bewerkt. 


Ik moest denken aan een opwekkingslied. Opwekking 671... Die begint met het zingen van God scheppende macht... 

U schiep de zon en maan
 en sterrenpracht.
Vader, 
U bent het geheim
 van het leven,
alles toont Uw macht.

Ik kan niet anders dan instemmen als ik naar bovenkijk en de kraters in de maan zie... De fonkelende sterren erom heen... Ja dat toont Zijn macht...  


Kunnen jullie ook zo onder de indruk komen door Gods schepping? Wat raakt jou het meeste? Of is dat niet in 1 ding of woord te vatten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten