25 februari 2017

Laundryday... *photoblog


Normale dingen kunnen van dichtbij ineens heel mooi zijn... Zaterdag is bij ons wasdag... Vanuit huis mee gekregen ivm de lage stroomkosten. Toen ik nog iedere zaterdag werkte, waste Hans altijd. In die tijd heeft hij heel wat geleerd. Later nam ik het weer over. Tot ik zwanger werd van onze oudste en het vele bukken toch wel zwaar werd. Sinds die tijd verzorgt mijn manlief op zaterdag de was. Hij was het... hangt het uit... zelf vouw ik het op en zorg dat het in de kasten komt. Op dit moment gaat dat in delen en wordt er gestreken voor me... maar normaal doe ik dat dus ook zelf... heerlijk en het voelt heel erg luxe en man die dat zo doet op zaterdag! Dus HOERA voor hem!... 













1 opmerking:

  1. Je hebt een heel lieve man, maar ook zonder die was is hij vast wel de liefste...
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen