13 november 2017

Lauwwarme linzensalade

Wij eten graag en veel salades.... in de winter worden het lauwwarme salades, want dan wordt het te koud. Om wat meer voedingsstoffen aan mijn salades toe te voegen gebruik ik linzen en in dit geval ook champignons en aardappeltjes. Een echt recept kan ik het niet noemen...Zie het maar als inspiratie voor een herfstige salade!


Lauwwarme linzensalade


Ik gebruikte voor deze salade 2 uien, 1 paprika, 1 blikje linzen, 1 bakje champignons, tomaatjes, rucola, 200 gram krieltjes, Parmezaanse kaas en wat olie en balsamico azijn.

De uien, paprika, champignons en krieltjes bakte ik. 
De linzen mochten even warm worden in een pannetje. 
Laat de gebakken groente wat afkoelen en mix ze dan met de alle andere ingrediënten. 
Besprenkel de salade met wat olie en azijn.



Het leuke aan zulke salades is 

1 opmerking:

  1. Dat ziet er erg lekker uit. Ik ben een salade mens, dus deze ga ik tzt zeker uitproberen. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen