18 december 2017

Kerstinspiratie


Dit jaar geen uitgebreid kerstmenu op Uit Mijn Keukentje... Ik koos ervoor om dit dit jaar niet te doen. En dat was stiekem best lekker. Andere jaren stond heel december in het teken van kerst en was ik in september daarvoor al aan het koken en bakken. Dit jaar heb ik mijn energie hard nodig gehad voor andere dingen. Maar nu dus geen complete decemerber-kerst maand hier. 

Op mijn blog is genoeg lekkers te vinden! Alle kerstrecepten zijn te vinden hier te vinden, maar ook de recepten pagina zal je genoeg inspiratie vinden!

De foto's van hieronder zijn van het kerstmenu van 2016




Weten jullie al wat er op het menu staat voor komende kerst?

1 opmerking:

  1. Hoi Ilse, ik weet een paar dingen die bij ons op het kerstmenu staat. Een haas is zeker (via onze zoon,die mee was op hazenjacht). En een overheerlijke amuse. Die wil ik lekker met je delen. (recept komt van de Sligro). geitenkaas met of zonder honing, amarettini (nu te koop bij de Jumbo Formaat kruidnoot), honing. Snij een plakje geitenkaas in kleine stukjes.Doe daar lekker honing over. Pak een amarettini, doe daar een drupje honing op, plak de geietenkaas erop en plak de andere amarettini erop. Je krijgt een soort dikke gevulde macaron van het formaat van een kruidnoot. Haha. Leg 3 van deze bolletjes op een mooi bordje. Schenk er wat honing over heen. Deze combinatie vinden wij zoo lekker. Lieve Ilse, man en kinderen, Ik wens jullie een heel mooi kerstfeest samen en een heel mooi, gezond en liefdevol 2018. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen