14 juli 2018

VAKANTIEBLOGPAUZE

 




Ieder jaar gaat mijn blog minimaal 6 weken op "pauze" gaat. 

Even geen blogs online... even minder tijd online doorbrengen... uiteraard ook op vakantie. Daarbij komt dat de meeste van jullie ook vakantie vieren, lekker buiten leven of in het zwembad dobberen. 

Ieder jaar vind ik het heerlijk om op te laden ook qua m'n blog tijdens de vakantie. Waar ik nu even geen inspiratie meer heb, kom ik altijd terug met meer dan genoeg inspiratie. Dus ook gewoon even hard nodig om er uit te zijn.


Wij hebben heel veel zin om op vakantie te gaan, naar "onze geliefde bergen". Uiteraard zal ik jullie helemaal bij praten als mijn blog weer begint. Eind augustus kan je langzaamaan de eerste blogs weer verwachten. 


Ik wil jullie een fijne zomer wensen!

Geniet van elkaar, 
geniet van het weer. 

Spring eens uit de band, 
door uit eten te gaan of
 's avonds naar het strand te gaan
of....

Zie alle kleine mooie dingen, 
wees je er bewust van en
je zal nog meer genieten

Baal niet van dingen die tegen zitten
of slecht weer
probeer ze om te buigen tot iets leuks 

Neem foto's
Lach je tanden bloot
Wordt lekker bruin
en geniet!

Liefs Ilse


4 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je gezin een heerlijke vakantie toe.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne vakantie gewenst! Ben stiekum een beetje jaloers op jullie! Oostenrijk, bergen........geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij en je geliefden ook een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen