10 oktober 2018

Kindertraktatie: MacDonalds


Er moest met al die verjaardagen hier uiteraard ook getrakteerd worden! Zoonliefs had ik achter de laptop gezet met Pinterest en ze kwamen al snel met deze traktatie. Even zuchtte ik want dit is toch niet te realiseren. Want eerlijk is eerlijk ik ben geen moeder die de avond van tevoren even 30 frietbakjes gaat knutselen. 


Tot ik me bedacht dat ik het ook aan de Mac kon vragen en zo belde ik de dichts bijzijnde en kreeg al gelijk een blijde manager aan de telefoon die maar wat graag mee wilde werken. Ik mocht ze gratis op komen halen. Dat deed ik dus ook graag :).


We vulde ze chipjes in de vorm van frietjes, deden er een mini hamburger bij en een cola snoepflesje. 


Een schot in de roos volgens de mannen. Ik vroeg om 30 bakjes en kreeg er bijna 70, dat maakte dat zoon nummer 2 stond te stralen en 2 weken later met dezelfde traktatie naar school vertrok ;). 

2 opmerkingen: