23 februari 2013

Mini muffin met garnalen

Voor ons feestbord wilde ik eens iets nieuws uitproberen voor manlief. Hij houdt zo van vis en ik niet, maar soms wil ik hem wat extra's voor kunnen schotelen. Ik maak wel vaker mini muffins op zondag en deze keer maakte ik ze met garnalen.

Recept Mini muffin met garnalen
5 stuks

1 ei
30 ml slagroom
1 lenteuitje
15 garnaaltjes (uit de diepvries)
wat geraspte kaas
muffinvormpjes van silliconen

Verwarm de oven voor op 200 graden.
Snijd het lenteuitje fijn en verdeel deze over de muffinvormpjes.
Verdeel de garnaaltjes over de muffinvormpjes.
Klop het ei en de slagroom los en schenk dit over dit over de vormpjes. 
Als laatste bestrooi je ze met wat kaas
In 15-20 minuten bak je ze goudbruin en gaar.

Waarschijnlijk is je vormpje maar voor de helft gevuld en dat maakt ook dat het mini muffins zijn ;).
Daardoor zijn ze ideaal als voorafje, voor bij een salade,  als lichte lunch of als hapje voor bij de borrel 's avonds.

Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten