5 september 2013

Zo maar gekregen....

Soms...heel soms word je zo leuk verrast...
Ik kreeg een reactie van iemand, die op m'n blog had gelezen dat ik wilde gaan wecken..... 

Mw. R. had nog een leuk boekje liggen, of ik daar intresse in had? Dat had ik wel! 
R. stuurde het kosteloos naar me op...

.... en wat is het een leuk boekje. Een boekje van de HEMA uit 1987, heerlijk ouderwets taal gebruik en ik word steeds aangesproken als beste huisvrouw :).

Er staan heel veel leuke en intressante recepten in, die er om vragen om gemaakt te worden, dat gaan we dus ook maar snel doen....

Maar wat heeft het me verbaasd dat deze voor mij onbekende R. zomaar een boekje naar me op wil sturen... Super ... dat dat nog kan in deze tijd en in deze maatschappij (oei wat klinkt dat ouwelijk...hahah)

Beste R. hartelijk bedankt voor dit kadootje... want zo is het door mij ontvangen!

Groeten Ilse

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog zeg!
    Geen dank hoor, het is heel erg graag gedaan :-)

    En ik blijf je blog zeker volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En wat is het toch mooi dat er nog zulke warme gebaren bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen