17 oktober 2013

Knoflook-update en frambozen in de herfst

In deze blog schreef ik dat ik op 9 september knoflook tenen geplant had 
en beloofde het vervolg te laten weten. 
Eerst leek er helemaal niks te gebeuren. Tot vorige week!

Ja ja er groeit iets!
Ik kon geen goede foto's nemen, maar toch laat ik ze maar even zien hier!


6 van de geplante tenen lopen uit!


Dit was vorige week, 
deze week zijn ze al iets groter geworden en zijn de topjes groen aan het verkleuren.
Kan er zo van genieten.

Door het prachtige nazomer weer kunnen we nog steeds genieten van onze heerlijk frambozen.
Ik had een beetje verwacht dat de herfstframbozen minder zoet zouden zijn, dan zomer frambozen, door het tekort aan zon en warmte. Maar niks lijkt minder waar.
Ze worden mooi diep roze/rood en zijn verrukkelijk zoet en zacht...
Iedere dag kijk ik of er al nieuwe aanhangen en ik kan er zo blij van worden als ik weer nieuwe knoppen ontdek!

1 opmerking:

  1. Leuk joh! Ik kan ook altijd zo blij worden van nieuwe knoppen en zelf dingen kweken! Geniet ervan!
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen