26 april 2014

Wonderlijke Augurken-Sprieten

Iedere dag bekijk ik onze planten-kinders...
en soms valt mijn mond dan letterlijk open en roep ik de rest van het gezin erbij...
zo ook toen ik dit zag...



Een augurk gaat klimmen. 
Om te kunnen klimmen heeft hij iets nodig waarmee hij kan vastgrijpen
Daar heeft hij deze sprieten voor....

Ineens was hij er...
zo snel groeit hij dus!

Ik vind het zo mooi, zo mooi geschapen
Door een God die voor de kleinste details oog heeft...
Als Hij met zoveel zorg en liefde al zo'n mooi plantje, 
zulke mooie sprietjes geeft....

Dat doet me denken....
Met hoeveel liefde en zorg
heeft Hij mij geschapen?

Daarom val ik soms stil bij het bekijken van mijn planten-kinders....

2 opmerkingen:

  1. Het is zo'n mooi proces om te volgen, de groei van planten, alle planten...
    Ik wens jullie een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!!! Enne... hebben wij ook niet van die sprietjes nodig én gekregen, om ons vast te grijpen aan God in het groeiproces???

    BeantwoordenVerwijderen