24 maart 2015

Nog meer opruimwoede

Ja hoor de kasten boven waren aan de beurt....
Heerlijk :)

Dit is onze "vakantie kast".
Veel info voor mogelijke landen van vakantie, taalgidsjes, zwemspullen, sneeuwbroeken, rugzakken, andere vakantie spullen... Dat hadden we na vorige zomervakantie er zo in gemikt.... Dat ruim ik nog wel een keertje op zei ik enthousiast... En ja hoor.... nu was het nog steeds hetzelfde zooitje in die kast... Dus alles eruit, uitzoeken en opnieuw indelen en ineens had ik 2 lege planken over!


Een kast vol "dingen"...
inpakpapier, boeken, mappen, knutselspulletjes, slingers... 
je hebt zelf ook vast wel zo'n kast staan....
Maar hoe het gaat met zo'n kast, je doet er alles in en ineens zonder dat je het beseft... zie je het is een zooi geworden... Ook deze mocht leeg en opnieuw ingedeeld worden...


Er ging veel weg...

Beetje bewogen foto, maar alles in doosjes en netjes geordend in bakjes...
en ook hier ruimte over :)



Ben ik nu klaar??
nee de kinderkamers nog en onze eigen kleding kast...

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch, dat opruimen... werkt verslavend en het resultaat mag er zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd Trudy het werkt zeker verslavend.. Heerlijk! Vooral die lege ruimte... Oei wat is dat lekker... ik ben er ook erg zuinig op ;)

      Verwijderen