22 april 2015

Pringels en wespen...

Ken je Pringels? Je weet wel van die overheerlijke "foute" chips in zo'n buis....
Laatst kwam ik erachter dat de deksel van die buizen precies op mijn drinkglazen passen.
Nu ben ik ze aan het sparen zodat we van de zomer buiten sap kunnen drinken zonder bang te zijn voor wespen of ander ongedierte in ons drinken.


Gelijk een goede reden om nog eens een buisje te kopen :)

Van een vriend kreeg ik de tip dat je buizen zelf kan gebruiken om in je laarzen te zetten als "laarzenspanners". Moet ik nog uitproberen maar wel een handige tip :)

2 opmerkingen:

  1. Da's grappig, zeg!
    Sja, helaas, nu móet je 'n keer ongezond genieten, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en met een tekening van de kids rond zo'n buis,wat gaatjes in zo'n schijfje,wat barbequekruiden in de buis,heb je een vaderdagkadootje van de kids! dus....nog meer chips eten,knipoog!!!

    BeantwoordenVerwijderen