23 april 2015

Maandbooschappen in beeld

Hoeveel haal je dan wel niet???
Die vraag krijg ik wel vaker als ik vertel dat ik eens per maand boodschappen haal...
Tja veel... 

Ik koop dan al mijn houdbare boodschappen 
en verse boodschappen voor ruim een week, ook neem ik een voorraadje vlees en vleeswaren mee, wat ik in de vriezer doe. Dit keer was het extra veel...
Er zitten wat "luxere" spullen bij omdat Pasen er ook bij zit deze maand. Daarnaast waren er aardig wat dingen op die ik niet iedere maand hoef te kopen, zoals bv die wijn :)... Die gaat niet op in een maand...
Dus toen ik een tijd geleden thuis kwam met een auto vol boodschappen, 
nam ik speciaal voor die mensen deze foto :)


Ik deed dit keer samen met mijn moeder boodschappen....
in 1 auto, 2 keer maandboodschappen en oei er moest ook nog een kind mee want die was vrij..
Het scheelde niet veel of het had niet gepast hahahah...



4 opmerkingen:

  1. oh geweldig, ik zie mezelf er in terug. Ik doe het precies ook altijd zo! hoe handig is dat hè!?! Maar het wordt wel steeds moeilijker, we verwachten de 4e! dus ja, dan heb je zoveel nodig! mn oudste zoon gaat bijna altijd mee, en dan rijden we allebei met een winkelwagen! hij is superknecht! groet, Debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo handig. .... werk zelf in jumbo. .. En iedere week zie ik die mensen met die volle karren en ik denk dan echt. .. Je moest eens weten hoeveel makkelijker het kan ;).... oei voor 6 heb je idd wel wat met nodig. ... Kan je het allemaal nog kwijt? ... En geweldig dag je zo'n goede knecht hebt. .. Groetjes

      Verwijderen
  2. Ik heb er ook wel aan gedacht en een paar maanden gedaan, maar ik vergat gewoon te veel en ik werd een beetje raar in mijn hoofd met en een volle kar en een klein kindje mee. Dus nee, ik ben er toch maar mee gestopt. Ik moet 's ochtends vroeg mijn boodschappen doen als er nog niet te veel mensen zijn anders vergeet ik ook weer de helft ondanks dat ik een briefje heb. Maar als het druk is denk ik alleen maar ik wil hier weg!!!
    Ach ja, vervelend trekje en gelukkig gaat het zo wel goed. Misschien over 1,5 jaar als ik geen kinderen meer mee hoef dat ik dan wel weer zo ga werken, want boodschappen doen is niet leuk maar noodzaak.
    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ideaal!! Je grijpt weinig mis en hoeft niet steeds naar de winkel. Plus, je komt niet telkens in de verleiding om zaken te kopen die niet nodig zijn. Echt handig. Wij doen het al jaren zo. Ook toen we heel klein behuisd waren. We woonde toen ver van de winkels af en ik zat met 3 kleine kids de hele week alleen. Het is gewoon een kwestie van plannen en goed ordenen. Maar dat moet je kunnen. Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen