1 mei 2015

Mei

hello may


Mei

een maand van iedere vogel legt een ei...
een maand van buiten zitten...
wederom een maand van herdenken....
een maand van denken, aan wat we nooit meer willen...
een maand van dankbaarheid voor hen die stierven voor onze vrijheid....
maar ook een maand van volop in de moestuin bezig zijn..
een maand van vakantie en vooral niet te veel doen....
een maand om moeders te verwennen....
en een maand om te denken aan hen die geen moeder werden...
of hun moeder al verloren hebben...
een maand van verlangen naar de zomer....
een maand van herdenken...
een maand van naar een wolk kijken...
waar Hij achter verdween....
een maand van uitkijken.... naar Zijn wederkomst...
een rijke en volle maand...
een maand waarin we pinksteren vieren...
en waar we herdenken dat de Heilige Geest werd uitgestort....

Wat betekend mei voor jou??

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig plaatje en wat een super mooie tekst zeg...
    Voor mij is mei in ieder geval het begin van de zomer... altijd heerlijk...
    Fijn weekend alvast,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Op dit moment betekent mei antwoorden krijgen op heel veel onzekerheden :) En ik hoop op een heerlijk voorjaar.
    Jij een mooie meimaand gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi verwoord en erg herkenbaar voor mij.
    Mei is de maand, waarin ik jarig ben en 32 hoop te worden.
    Ik lees je blog graag en voel me vaak verbonden met je.
    Ik ben zelf ook een moeder van 2 jongens. 4 en 7 jaar.
    Je recepten inspireren me en je geestelijke blogjes zijn vaak bemoedigend en herkenbaar.
    Ga zo door! Een fijne mei maand toegewenst. Gr Johanna

    BeantwoordenVerwijderen