30 april 2015

Winnaar Foodblog-Event....GROEN

Oh help...
ik deed een laatste oproep voor een foodblog event... 
en ineens heb ik veel super mooie recepten om uit te kiezen...

en wat is dat lastig zeg....
nog even voor jullie de inzendingen op een rijtje

En toen kwam het kiezen...

Zou ik gaan voor die handige dipolie van Elisabeth...

of die risotto van Katrien met goudsbloemen?
dat vond ik een hele bijzondere combi en maakt me super nieuwsgierig...

Die super mooie koekjes van Ellouisa... oei die zagen eruit om op te .....
en ze zijn zeker groen :)


of de prachtig mooi geschreven blog van Ria... 
wat mijn hart raakte...
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om de blog van Paul moest ik vooral lachen...
dat stemmetje... 
"Gaat alles goed"... hahah ik zag het helemaal voor me..

Afbeeldingsresultaat voor blusdeken

Maar toch zijn die 5 niet de winnaar, 
maar ik wilde ze wel graag met je delen....
Ook de andere inzendingen vond ik erg leuk....
maar ik moest ergens een keus maken...

de winnaar is...

Christien van Oesters en Uien

Met haar Gebakken radijsjes met citroen en radijsloof maakt ze me razendnieuwsgierig....
en ik kijk vanaf het moment dat ze het recept instuurde mijn radijsje uit de grond... zodat ik dit kan gaan proberen...


Gefeliciteerd! 
En jij mag het nieuwe foodblog event van mei hosten!





1 opmerking:

  1. Ik was er even tussenuit en zag dat ik het volgende foodblogevent mag hosten, leuk!!! Ik hoop dat de radijsjes flink groeien en dat er dan een keertje gebakken radijsjes op tafel kan staan. Ik ga nog even nadenken over het volgende thema.

    BeantwoordenVerwijderen