12 mei 2015

Vooruit nog een keer de maandboodschappen in beeld....

De maand was weer voorbij...
tijd voor maandboodschappen, het viel in de meivakantie en 
mijn moeder en ik lieten de jongens achter bij opa.. 
die geloof ik rennend door het park diefje en politietje hebben gespeeld...
dus die vermaakte zich wel..
maar we moesten ook nog eten... we streken neer en aten wat heerlijks.... en kletste heerlijk bij...


we hadden dit keer veel...
hoe dat toch soms komt, dat je de ene keer meer hebt dan de andere keer...
geen idee, terwijl ik dit keer beter uit kwam met mijn budget....
het paste in de auto, maar het was maar goed dat er geen kinderen bij waren, want die hadden er niet bij gepast...







ik voel me altijd weer zo rijk...
rijk met een volle koelkast, vol met groente en fruit....
Ik liet Matthijs de koelkast zien en die schrok zich een hoedje....
want 's ochtends hadden we gegrapt dat het echode in de koelkast :)
Ja ik voel me zo rijk...
en dankbaar...


3 opmerkingen:

  1. hier een gezin van 4 volwassene en een kind. Wij halen ook altijd 1x per maand de boodschappen en ik begrijp jouw geluksgevoel als alles in huis is, groetjes Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog heb je Ilse!Wij willen deze maand beginnen met de maandboodschappen.De voorbereidingen zijn al begonnen;) Ben benieuwd hoe het ons straks gaat bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh daar ben ik ook benieuwd naar...
      laat het eens weten!

      Verwijderen