26 oktober 2015

Serie: American Style Buffet

De komende 1,5 week zal helemaal in het thema American Style Buffet staan. 
Je kan recepten verwachten, deco-tips en nog meer recepten.

Op de verjaardagen van Hans en Thomas trakteerde we onze vrienden op dit buffet. Ieder jaar kies ik 1 thema, waar ik heel het buffet op af stem. Heerlijk.... Ik ben er al weken mee bezig en geniet van de 2 dagen die ik in de keuken sta :). Dit jaar koos ik voor Amerika. Daarbij leek het me ook leuk om eens te kijken of ik decoratie kon vinden in deze stijl... Nou daar hoefde ik niet lang naar te zoeken!...Maar dat komt dus allemaal deze week voorbij....

Voor jullie alvast een foto van het buffet, 
al was het best lastig fotograferen met ongeduldige handjes en mensen met trek... ;)




Voor de kinderen was er een Kids Special.... 
patatjes met kip nuggets en uiteraard mochten ze ook mee snoepen met het grote buffet... 


Lees je mee deze week???



6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n themabuffet, ziet er lekker uit! Ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet dat er even lekker uit! Ben ook heel benieuwd naar je recepten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de komende blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk thema. Ben benieuwd naar de volgende blogs.

    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Was en ben ik ook :).... Nu nog hopen dat ik jullie niet teleurstel. ... Liefs ilse

    BeantwoordenVerwijderen