26 januari 2016

Winactie: Amen leren armband

Weten jullie nog dat ik november vorig jaar een review plaatste over die gave nieuwe armbanden van het merk Amen. Ik kreeg er via diverse kanalen leuke reacties op....

De armband draag ik geregeld en ben er nog steeds erg tevreden over. Hij is leuk, uniek, draagt prettig en die sluiting is helemaal handig! Ook op mijn werk of thuis blijft de armband om en de magneet is sterk genoeg om niet los te schieten!


We zijn ondertussen een paar maanden verder, de feestdagen zijn voorbij en nu heb ik een leuk nieuwtje voor jullie... Ik mag er eentje weggeven onder mijn lezers!....Dat zijn jullie dus :)...

Wat kan je precies winnen?
Een leren Ti Amo armband van het merk Amen 
in de kleur turquoise, twv 49,- 
Wat moet je daarvoor doen?
  1. Laat op mijn blog onder dit bericht een reactie achter, met daarin dat je meedoet en je naam
  2. Like op Facebook de pagina van Amen Nederland & Belgie
  3. Als je dan toch al op Facebook bent, like dan ook gelijk de pagina van Uit Mijn Keukentje
  4. That's it...

Wil je extra kans maken, deel dan bovenstaande foto op Instagram en tag de de accounts van Uit Mijn Keukentje en Amen Nederland en Belgie

Tot en met maandagavond 1 februari 23.00 kan je meedoen met deze actie en dan maak ik dinsdag 2 februari de winnaar bekend!

29 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee!
    Ook een mooie borstvoedingsarmband! Dan weet ik welke kant aan de beurt is :). Nu gebruik ik een soort van "elastiekje" hihi.
    Lijkt me handig wisselen omdat het een magneetsluiting heeft. En in mijn favoriete kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,

    Zo dit is een super actie !! Heb deze armband al een paar keer op mijn verlanglijstje gezet (verjaardag, sinterklaas ect) maar nog steeds is die wens niet in vervulling gegaan. Dan maar via deze give-away. Ik ga nu duimen draaien hoor en hopen dat ik de gelukkige ben !!
    Trouwens je blog is ook steeds gezelliger en leuker aan het worden, ik kijk zeer regelmatig eventje bij je. En bedankt voor de tip van "Gezinsmomenten" de kalender.

    Fijne dag,

    Gea Bovenlander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, wil graag meedoen. Viel vooral voor de tekst "jek elsker dig". Schreef mijn man zo'n 50 jaar geleden onder zijn brieven aan mij toen hij in dienst was. Vroeg nog even of hij nog wist, wat hij eronder schreef en ja hoor.
    MiekeR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke armband! Alleen vind ik dat i love you wel een beetje zoetig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee �� (leida_bikker@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Doe graag mee! Is het verplicht om op facebook te verspreiden?
    Groet, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend benieuwd hoe deze armband zou staan aan mijn pols, de kleur vind ik ook erg mooi. Ik hoop dat ik de eindstreep haal! Maak je mij blij?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend benieuwd hoe deze armband zou staan aan mijn pols, de kleur vind ik ook erg mooi. Ik hoop dat ik de eindstreep haal! Maak je mij blij?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe heel graag mee met deze winactie. Wat een gave armband! De pagina heb ik een like gegeven. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik doe graag mee, dit is m'n favoriete kleur!
    Groetjes van Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook mee.
    Ik heb geen Instagram, maar like wel op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe doe je mee, als je geen facebook en instagram heb?

    Gr. Ria de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee, en als ik de armband zou winnen dan geef ik die aan iemand die er heel blij van gaat worden. Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee. Annemiek van der wansem

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik doe graag mee ! Anita Roolvink

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige armband!! Ik heb de beide facebooks geliked, leuk om je te volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke armband, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hebje geliked :) en ik doe super graag mee.

    Marij Sand

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee !!, heel erg leuk :)

    Facebook = Annie de Waal
    annie.dewaal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie Armband! Ik doe graag mee. Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Julianne doet mee! Hoezee & olé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. will willlberg@ziggo.nl1 februari 2016 om 18:07

    Wat een prachtige armband in mijn favoriete kleur.
    Ik zou graag mee willen doen, maar ik heb geen Facebook enz.

    BeantwoordenVerwijderen