27 februari 2016

Tulpen.... #GODSART

Wat zijn tulpen mooi... 
op mijn werk heb ik ze heel veel in mijn handen, 
in de vaas heb ik ze ook geregeld staan op het moment!

Daarnaast zijn tulpen ook er fotogeniek.... 
zeker met de winterse zon die naar binnen scheen. 
Tijd voor een tulpen fotoshoot :)



#GODSART...

die hashtag gebruik ik veel op Instagram... 
want wees nou eerlijk... 
Onze grote God heeft bovenstaande tulpen zo mooi gemaakt...
het is een kunstwerkje op zich... 





Ik kom er steeds meer en meer achter dat ik foto's nemen erg leuk vind... 
dus steeds vaker de camera of telefoon erbij en foto's maken maar...
Telefoon? Ja... eigenlijk maak ik alle foto's die jullie op mijn blog voorbij zien komen met mijn telefoon. Een samsung waar ik dol op ben en nee echt niet de meest nieuwe, maar hij functioneert goed en maakt naar mijn mening mooie foto's....





Nou ben ik nieuwsgierig... wie ziet er het verschil tussen foto's genomen met de telefoon en mijn camera?... wie waagt er een gokje... zijn de foto's van de rode of witte tulpen genomen met een camera of telefoon?

5 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van de rode tulpen. Ik verwacht dat die met een telefoon gemaakt zijn. Als ik kijk naar de telefoon van man en mijzelf maken die ook hele mooie foto's. Maar de zon kan natuurlijk ook een "spelbreker" zijn in deze reportage.
    Ik ben benieuwd.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik denk de rode met de telefoon, de witte met 'n fototoestel.
    Groetjes, Petra C

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's! prachtige bloemen. Dan wordt je stil van verwondering bij zoveel eenvoudige schoonheid.
    ik denk dat de rode tulp met de camera gemaakt is en de witte met de telefoon.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n mooie foto's ! Wij liggen hier steeds in de knoei met het foto's maken (hebben nog geen gsm met goede fotokwaliteit gevonden, dus tips zijn welkom). Proficiat met jullie huwelijksverjaardag en bedankt dat we mogen meekijken in jullie leven, inspirerend !!! groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen