2 februari 2016

Winnaar armband Amen!

Vorige week liep er een winactie... er kon een super gave armband van Amen gewonnen worden... Veel mensen reageerde... wat leuk om zoveel reacties te krijgen en soms compleet met een persoonlijk stukje erbij...



 Om een naam te trekken gebruik ik altijd naamloten.nl . Erg handig en wel zo eerlijk...
Dit keer kwam daar ook de winnaar uit... 
Dat is...


Het stukje van Miek R. Is te leuk om niet te delen...

Leuk, wil graag meedoen. Viel vooral voor de tekst "jek elsker dig". Schreef mijn man zo'n 50 jaar geleden onder zijn brieven aan mij toen hij in dienst was. Vroeg nog even of hij nog wist, wat hij eronder schreef en ja hoor. 
MiekeR

Gefeliciteerd Mieke!
Ik hoop dat je veel plezier gaat krijgen met de armband waar de liefdesverklaring van je man opstaat ;)...
Wil je mij een mailtje sturen?
hansenilse(@)live.nl 
de haakjes moet je even weghalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten