7 mei 2016

Uitlopende bomen... #Godsart

Dikke knoppen in de bomen... 
Bloesem...

Dat vraagt gewoon om foto's maken...
In dit geval van onze perenboompjes die in de voortuin staan...
Wat een prachtige knoppen hebben die zeg...















Uit die dikke soort spinnenkoppen kwamen meerdere knoppen...





Het duurde niet lang voor de rode knopjes....
veranderde in prachtige witte trosjes bloesem...



Hoe mooi heeft God dit geschapen!
Ja geschapen... 
ik kan door het bekijken van zulke processen in de natuur niet anders concluderen dat dit niet ontstaan is door een oerknal... Dat het allemaal toevallig zo ontstaan in... Ik zie hier een scheppende hand in... De hand van God... 

Daarom verdienen deze bomen plekje in de serie #Godsart
Onderstaand lied vind ik er mooi bij passen... 

Al wat leeft, alles zingt
dat Uw liefde ons omringt.
De schepping roept luid,
de zee doet mee.
Zelfs de bomen zijn blij,
prijzen U en zo ook wij.
Ik zing een nieuw lied
en ik verhoog Uw naam
en prijs Uw majesteit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten