9 juli 2016

Vakantie Blog Pauze

Zoals ieder jaar stop ik dit jaar ook weer 6 weken met bloggen. Gisteren was voor onze jongens de laatste schooldag en nu hebben ze vakantie. Wat een genot! Voor hun, maar ook voor ons. Ik stop ieder jaar dus met bloggen om mijn handen meer vrij te hebben, maar ook omdat velen van jullie ook zelf op vakantie zijn of minder op het internet te vinden zijn. Daarnaast is er ondertussen wel algemeen bekend dat je niet op social media oid bekend moet maken wanneer je op vakantie bent. Als mijn blog ineens ruim 2 weken stil valt, valt dat wel heel erg op ;). Natuurlijk zijn daar trucjes op te verzinnen, maar dat wil ik niet. Wij zijn gewoon even 6 weken niet aanwezig hier....

vakantie blog pauze

Wat doen we dan wel?

We hopen op vakantie te gaan, maar ook thuis zullen we ons goed vermaken! Er staan al veel leuke dingen op de planning en de jongens hebben hun bucketlist weer goed gevuld. Mijn bucketlist? Boeken lezen, bible journalen, genieten van de zon, werken in de moestuin, wandelen, taartjes bakken, naar mijn spelende jongens kijken, wakker worden zonder wekker, .. help bucketlist-stress ;) nu al te weinig tijd

Als we niet op vakantie zijn moeten we beide werken en zullen onze ouders oppassen. Op voorhand alweer bedankt opa's en oma's. Helaas hebben we het dan vaak erg druk omdat onze directe collega's op vakantie zijn. 

Naast ons werk doen we dan erg ons best om tijd extra vrij te maken voor leuke dingen... En die leuke dingen hoeven niet altijd groot te zijn... Een avondje bij de vuurkorf is ook al goed. Of een filmpje kijken. Of 's avonds nog even naar het strand... Genieten ten top!

Wanneer kan je weer wat activiteit verwachten op Uit Mijn Keukentje?

Omdat bloggen en schrijven mijn hobby is, werk ik in een rustig tempo achter de schermen vaak wat door. Dat zorgt ervoor dat als de jongens weer naar school gaan, mijn eerste blog weer online komt. Dat is 22 augustus. 

Onze wensen voor jullie...

We wensen jullie een hele fijne zomervakantie. 
Of je nou thuis blijft of weggaat... 
Of je nou moet werken of niet.... 
we wensen jullie een super tijd toe. 

Ik hoop dat jullie kunnen genieten van 
warme zomeravonden, 
gezellige middagen 
en luie ochtenden...

Gevuld met 
mooie wandelingen langs het strand,
gezellige picknicks,
watergevechten,
lome bbq's,
veel zonneschijn, 
gelakte teennagels,
bruine kindergezichtjes, 
broodjes met aardbeien, 
weelderige geplukte bossen bloemen, 
eigen gekweekte sla, 
ontspanning, 
mooie momenten als gezin

en 

alles wat voor jou de zomer tot een succes maakt!

Tot over een paar weken!

12 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie toegewenst! Zowel thuis als in de bergen...
    en een behouden thuiskomst...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse, geniet van jullie heerlijke vakantie. Maar dat gaat zeker lukken. Lieve Ilse, een hele fijne tijd en een goede reis naar en van je vakantiebestemming. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt alvast heel gezellig allemaal! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijne vakantie gewenst, Ilse! Wat zullen jullie genieten in de 'echte' bergen!! Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ilse,

    Ik wens jullie een fijne vakantietijd en een mooie vakantie in de bergen. Dank voor al je leuke blogberichten!

    Groetjes,

    Corry

    BeantwoordenVerwijderen