17 november 2016

Review: Salade Box van Rosti Mepal


Voor Rosti Mepal mocht ik een salade box testen. 
 Ik koos een gezellige groene kleur uit. Past wel goed bij een goede salade toch. Hans en ik nemen geregeld salades mee naar ons werk. Nadeel daarvan is dat je de dressing beter apart kan doen en bv wat nootjes ook. De nootjes of croutons worden snel zompig en de de dressing kan maken dat je salade extra nat wordt. Omdat te voorkomen deed ik al die aparte dingen in losse bakjes en legde ze bovenop de salade. Maar nu hoeft dat niet meer...want we hebben deze box!





De box bestaat uit meerdere delen. In de grote "box" kan je salade, daarbovenop komt een ondiep deksel. Daarin past bv brood, het bakje waar je bv je dressing in kan doen of andere dingen die je "droog" wilt houden. Daar overheen komt de groene deksel. Voor de stevigheid kan je het grote elastiek omheen doen. 


De box kan ik de vaatwasser op 65 graden en er woredt geadviseerd om hem open op te bergen, anders zou het kunnen gaan stinken omdat het net niet helemaal droog is geweest. 



De salade box kost € 14,99 en is in 4 kleuren te krijgen.
Hij is te bestellen in de Rosti Mepal Shop

~De saladebox werd door Rosti Mepal gesponsord~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten