24 december 2016

Huis in kerstsferen... kerst@2016

Na Sinterklaas brachten we ons huis in de kerststemming... Op het gemak en dit keer wat minder uitbundig dan andere jaren.. Wat wel groter en ieder jaar leuker wordt is ons kerstdorpje... Kijk je gezellig mee in ons huis... 
















  

aan de muur hangt een nieuw doek wat ik kocht op een beurs en ben er erg blij mee.. Alle tinten van ons huis komen terug in het doek en zoveel op te zien...



Bij kerst horen ook kerstkaarten... geliefden en vrienden sturen we kaartjes met persoonlijke wensen erin... Voor het eerst maakte ik zelf deze kaartjes... Super om te doen en leuke afleiding nu...

  

Genieten jullie ook een versierd huis?

4 opmerkingen:

  1. Hier ook wat versieringen aangebracht, maar heel wat soberder. Alles in natureltinten is meer wat voor hier.
    Het is echt weer heel gezellig bij jullie.
    Ik wens jou en je gezin ook heel mooie kerstdagen toe,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er warm en gezellig uit. En niet te....hele fijne dagen met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat doek met die veren heel mooi! Prachtig. Nee, hier is t huis niet zo versierd. Alleen kerstster, snoer met sterretjes en mini LED. En een halfhoge vaas met sneeuw, lampjes en snowglobe erin. O en mijn nieuw kandelaar van hout. Hmm, toch wel beetje dus :) Jouw bergdorpje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen