16 maart 2017

Bespaartip: Zelf maken

Deze maanden komen er van diverse bloggers en bekenden van ons hun budgetten en tips om te besparen voorbij. Bij iedere vragenlijst heb ik er een quote uitgeplukt. Rondom die quote wil ik jullie diverse tips geven...   Deze keer de quote van Amelie



Amelie geeft aan veel te besparen door verzorgingsproducten en schoonmaakmiddelen zelf te maken. Daar steekt ze bewust tijd in. Als je van de week haar budget hebt gelezen, zal je wel gezien hebben dat het een bezige bij is... Onderneemster, studeren en een gezin en toch ook nog tijd om bewust voor zulke dingen te kiezen... Ik neem m'n petje voor je af!


En toch heb ik zelf ook al geregeld zulke producten zelf gemaakt. Maar toch ben ik daarna weer door tijd of andere prioriteiten over gestapt op gekochte producten. Nu ik dat zo weer lees bij Amelie, zou ik het ook wel weer willen... maar tijd en prioriteiten liggen nu op een totaal ander vlak.


Zoek je recepten om zelf dingen te maken je kan ze bij Amelie vinden, maar ook op mijn eigen blog vind je recepten voor verzorgingsproducten of  schoonmaakmiddelen om zelf aan de slag te gaan. 


Bespaar je daar dan echt op? Ja zeker...  De deo die ik zelf maakte... Kost maar 60 cent per roller. Met deze deo ben je gegarandeerd heel de dag geurtjesvrij... In de winkel kost een deo als snel 2,-. Zo ook met simpele basis spullen kan je al je eigen schoonmaakmiddelen maken. En heb je niet voor ieder klusje of ruimte een andere fles of spray nodig. 

Heb je er zin in... tijd voor ... en wil je op die manier wat geld besparen... Ga dan eens op onderzoek uit en aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten