14 oktober 2017

Skyart..... *photoblog


 In de bergen heb je altijd geweldige uitzichten!
De lucht lijkt niet te stoppen... 
de wolkjes geven diepte aan je beeld... 
en de bergen en de meren... 
maken dat je even stil staat ...
en je adem inhoudt... 

SKYART....
getekend door onze machtige Schepper...
Formeerder van de bergen..
Bestuurder van de wolken...
en mijn Vader!


Al is onze vakantie al een tijdje geleden... toch wilde ik nog wat foto's delen met jullie... want het blijft mooi en stiekem vind ik het zelf ook wel erg leuk om af en toe nog even terug te blikken op onze vakantie. 



  

  


Wat ben ik blij dat we daar geweest zijn! En door de voordelen van de gratis kaart konden we genieten van de grote hoogtes waar we zo van houden zonder te hoeven lopen! Super... en dit uitzicht... gratis en tegelijk onbetaalbaar!


2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse wil je delen waar dit is? Lijkt me leuk om met de kinderen te gaan. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is op diverse plekken... allemaal in de omgeving van ischgl

      Verwijderen