8 januari 2018

Lunchboxrecept: Wrap met banaan

Zoals mensen verschillende smaken hebben, zo hebben kinderen dat ook. Onze jongste houdt niet echt van hartig. Onze oudste wil eigenlijk niks anders dan hartig. Beide krijgen ze allebei mee, gewoon omdat ik niet alleen maar worst of alleen maar zoet op het brood wil hebben. Zo leren ze alles eten en dat gaat goed. Laatst was ons brood op... #oeps. Maar ik had nog wel wraps, goede vervanger in geval van nood en dus maakte ik wraps voor op school. Voor het eerst maakte ik ook een zoete variant en die beviel erg goed en zit tegenwoordig wel vaker in de brooddozen. 


Recept Wrap met banaan


wraps
chocoladepasta
banaan

Besmeer de wraps met chocoladepasta. 
Snijd de banaan in plakjes en leg deze in het midden van de wrap. 
Rol de wrap op, zet hem vast met 2 prikkers en snijd hem doormidden. 
Heerlijk voor op school als lunch!


1 opmerking:

  1. Dat zullen je kinderen vast een traktatie hebben gevonden, het lijkt mij zo lekker! Of vond je oudste het niet zo, aangezien het niet hartig is?

    BeantwoordenVerwijderen