17 september 2018

11 jaar....

17 september....

Jouw verjaardag lieve schat!

Nog maar net was je geboren toch?
Nog maar net brachten we je voor het eerst naar school toch?
Nog maar pas geleden leerde je zwemmen toch?
Echt nog maar kort geleden deed je examen van judo, toch?

Maar nee niks is minder waar... 
Vandaag ben je 11 geworden en hoe!

We zijn zo trots op jou. 
Je zit al in groep 8 en doet het ontzettend goed. 
Vorig jaar kreeg je een prachtig advies mee voor het voortgezet onderwijs. 
Je ontwikkeld je op je eigen heerlijke manier en ik geniet zo van jou. 
Jij die mij mama maakte... maakt me keer op keer ontzettend trots! 

Wat ben je groot geworden,... 
klein was je al niet bij je geboorte, 
maar ondertussen heb je dezelfde schoenmaat als ik 
en zal het niet heel lang meer duren voor je me in de ogen kan kijken. 

 Overal heb je interesse in, voor thuis helpen ben je altijd wel te porren. 
De pubertijd staat voor de deur, maar ik heb alle vertrouwen in jou en ons dat we daar goed doorheen gaan komen. 

Gefeliciteerd lieve bink!












~omdat privacy ook in zijn leventje steeds meer een rol gaat spelen, staat deze bink liever niet meer met z'n gezicht op de foto en vertel ik ook niet teveel over zijn leven... maar zulke foto's mag ik nog wel met jullie delen... en ik ben ontzettend trots op hem dat hij zelf over zulke dingen nadenkt en keuzes maakt!~


3 opmerkingen: