22 oktober 2018

Bible journaling inspiration #6

De achterliggende weken ben ik heel erg veel bezig geweest met bible journaling. Ik geniet er zo van en voel me steeds vrijer om te proberen, te ontdekken en fouten te maken. Mijn bijbel raakt steeds voller en binnenkort stap ik over op mijn nieuwe bijbel. 


Gemaakt bij een preek over Micha 1
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, gelatos, witte poscastift, zwarte stempelinkt, letterstikkers bij de action vandaan, stukjes bladmuziek
 

Filipenzen 3: 20
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner,  witte poscastift, zwarte acrylverf


2 Koningen 7
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, witte poscastift, zwarte stempelinkt, clearstamps, stikkers van biblejournaling.nl


Kolossenzen 3: 15-17
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, witte poscastift, letterstikkers van de Hema, tekst stikker en veertje van de action. 


Galaten 6:9
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, witte poscastift, letterstikkers bij de action vandaan


Mattheus 10:30
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, witte poscastift, 


Prediker 2:11b
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, witte poscastift, zwarte stempelinkt, letterstikkers van de Hema


Prediker 1
Gebruikte materialen: waterverf, zwarte fineliner, witte poscastift, letterstikkers van Hema en Wibra

7 opmerkingen:

  1. Wow! Mooie tekeningen heb je gemaakt. Ik zou het niet kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wat lief! en dat dacht ik 3 jaar geleden ook hoor ;)... oefening baart kunst

      Verwijderen
  2. Prachtig zeg, echt waar! Ik ben wat voorzichter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je en dat is toch ook helemaal goed als je voorzichtiger bent!

      Verwijderen
  3. Nienke de Bruijn Leeuw28 oktober 2018 om 22:29

    Hoi Ilse,
    Wat superleuk om jou hier te vinden, dat is vast niet zomaar.
    Vandaag maakte ik voor het eerst wasmiddel naar jou recept, via Pinterest.
    Daarna ging ik verder snuffelen op je site. Super leuk!
    En ik ken je naam/ werk dus al van de Bijbel Journaling Groep of Facebook.
    echt zo leuk vind ik dit soort dingen, wonderlijk hoe God dingen samenbrengt!
    Groetjes en zegen! Nienke de Bruijn-Leeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is zeker bijzonder! Bedankt voor je leuke reactie... zo leuk altijd hoe internet verbind! Liefs Ilse

      Verwijderen