20 november 2018

Recensie: Beroep onder de loep (feestdagentip)

Ik kreeg weer eens bloggerspost... door de inhoud was ik best verrast. Want een boek voor meiden. Tja ik heb hier in huis toch alleen maar mannen ;). Maar daar was snel een mouw aangepast. De dochter van mijn vriendin wilde zich wel opofferen als proefpersoon. Dat was snel afgesproken en het boek verhuisde naar Joanne van. Onderaan de blog vind je terug wat ze er van vond! Uiteraard heb ik er zelf eerst even lekker in gesnuffeld en gelezen. 




In het boek worden diverse beroepen uitgelegd, maar nog leuker er worden bekende dames die werkzaam zijn geinterviewd. 




Ook kan je je eigen beroepentest invullen en zo kunnen die kids ontdekken wat ze echt leuk vinden en welke kant ze op zouden willen. 




Persoonlijk was ik verrast door hoe leuk het boek geschreven was en zo informatief tegelijk. Jammer dat ik geen meisje heb, om hier samen mee in te duiken. En nee onze jongens die vinden er niks aan ;). 



Zoals gezegd, heeft Joanne voor mij het boek getest en hieronder haar oordeel. 

Waardering: ⭐⭐⭐⭐
In de schaal van tien: 8,7

Het is een leuk en leerzaam christelijk meiden boek.
Je leert er over beroepen veel van.
Je komt er ook achter wat je doet alls je een bepaald beroep hebt.
Het is ook leuk omdat er een  beroepentest bij zit.
Je hebt ook een lijst met beroepen waar je sterren kunt geven aan de beroepen.
Je merkt dat het een christelijk boek is door dat ze een bijbels persoon in het boek hebben gedaan, en dat heel veel mensen die een beschrijving van hun baan in het boek hebben gezet ook bijvoorbeeld: en God helpt mij daar bij er in hebben gezet

Als je nog een vraag hebt stel hem vooral

Liefs Joanne
~dank je meid dat je het boek wilde lezen!~


Zoek je nog een leuk boek voor in een schoen, de zak van Sint of voor de kerst.... dan is dit boek een dikke aanrader wat mij betreft!



Titel: Beroep onder de loep
Auteur: Judith van Helden
Prijs: 17.50
ISBN: 9789085433804 
Link: te bestellen




~het boek in deze post werd gesponsord door Uitgever Columbus~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten