17 mei 2013

Salami-roosjes gevuld met roomkaas

Tijdje geleden zag ik toen ik even snel een boodschap in de plus ging halen in m'n ooghoeken iets leuks liggen. Vandaag maakte ik ze thuis na, leuk voor een verjaardag of een borrel.



Recept Salami-roosjes gevuld met roomkaas

pakjes gesneden salami of cervelaat
pakje roomkaas met kruiden of 
naturel roomkaas waar je zelf ingredienten zoals knoflook, uitje en verse kruiden aan toevoegt.

Vouw het plakje salami dubbel.
Leg er een dotje roomkaas op en rol hem op zodat je een roosje krijgt.

Eet smakelijk!



5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je wars bent van E-nrs, hoe kun je dan ooooit een stukje salami naar binnen krijgen??? Zo slecht is er bijna niets! Ja, ham, da's nog erger...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lin,
    Bedankt voor je reactie, ik wil je graag uitleggen hoe wij met enrs omgaan. Dit heb ik trouwens al vaker voorbij laten komen op m'n blog,
    We proberen e nummers zoveel mogelijk te mijden, maar waar 't niet gaat... Gaat 't niet.... We hebben niet genoeg budget om e nummer vrije vleeswaren te kopen, maar wil ze wel eten. Dus eten we ze. Er zijn al zooooo veel e nummers uit onze voeding verdwenen de afgelopen 2 jaar... Dat is al pure winst. Ik ben realistisch genoeg om voor mezelf te weten dat compleet e nummer vrij voor ons niet zal lukken. Wij hebben hier vrede mee... En ik hoop dat je dat ook uit m'n blog kan halen!
    Hetzelfde geld voor suiker...
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier heb ik er oa over geschreven

      http://uitmijnkeukentje.blogspot.nl/2013/10/1-jaaruit-mijn-keukentje.html

      Verwijderen