14 februari 2014

Review: Just eat app

JUSTEAT.nl > Online Eten Bestellen

Een tijdje geleden kreeg ik van de website Just eat, een aanvraag of
 ik hun app wilde testen. Ze kwamen bij mij terecht omdat ik mij had ingeschreven voor hun wedstrijd, Top 50 Nederlandse foodblogs.

Heb je zelf een foodblog waar je trots op bent en wil jij een plekje veroveren in de Top 50 lijst van 2014? Meld dan gerust je blog aan, zodat je volgend jaar ook kunt meedingen naar een plekje in deze felbegeerde lijst met foodblogs… 

De website Just eat is een website waar je eten kan bestellen 
bij heel veel diverse afhaal of bezorg restaurants. Dat klonk wel erg leuk, want soms...
 heel soms bestellen wij wel eens wat buiten de deur. Waarom? 
Omdat het lekker is, makkelijk en ook wel eens erg leuk. Uiteraard is zelf koken vele malen beter, gezonder en goedkoper.... 
Maar ja... soms is die tijd of zin er niet...
ik weet het is erg..... 
maar ben er in ieder geval wel eerlijk over ;)

Vaak lopen we even naar een van de zaken hier om de hoek, maar daar vinden we niet altijd iets naar onze wens en daarvoor is juist de app van Just eat, erg handig.

Met deze app geef je je postcode in, 
daarna zoekt de app alle mogelijke restaurants voor je op.

1
En dan begint het meest lastige...
:) Kiezen ;)
Want hoe moeilijk is het kiezen als je zoveel menukaarten naast elkaar kan leggen...

2
 Ook heb je veel handige meerkeuze mogelijkheden.
De app geeft aan hoeveel sauzen er bv bij het menu gekozen kunnen worden...

Keurig en netjes loodst de app je door de hele procedure heen.
Je kan kiezen of je het wilt laten bezorgen of op wil halen.
Ook kan je kiezen voor diverse manieren van betalen... 
erg handig want ik ben er geen fan van om het vooruit te betalen!
3

Het is een mooie en goedwerkende app...
MAAR..
ja er is een maar...
via de site kan je vooruit bestellen bij restaurants die nog dicht zijn... via de app kan dat niet...
het betalingsmenu loopt nog via een site...waarom kan dat niet via de app?

Al met al zeker een handige app, als je eens eten buiten de deur wil bestellen.

Wil je de app downloaden
ga dan naar deze pagina

Uiteraard ben ik ook aangemeld om mee te dingen naar een plekje in de top 50 Nederlandse foodblogs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten