25 mei 2015

Hier waren wij... #3

Het werd weer eens tijd voor een "hier waren wij" blogje...

Want als je je bed instapt en dit ziet...
ja dan moet je lachen en er een foto van nemen :)


In de meivakantie heb ik een ochtendje heerlijk uit geslapen...
De jongens vermaken zichzelf wel en gingen ook alvast ontbijten....
geen probleem... en wat hadden ze er een feest van gemaakt :)...
daarna wilde ze graag snel naar buiten om de buurman te kunnen helpen...
of ik dan de rommel op kon ruimen... nou vooruit dan maar...


Tijdens de vakantie lag papa nog uit te slapen en de jongens hadden al gegeten, ik stelde voor dat ze een ontbijtje voor hem boven zouden brengen... Dat deden ze... en heel spontaan schreef Thomas dit briefje...smelt smelt....



5 opmerkingen:

  1. Oh geweldig :) Ik kijk er al naar uit dat onze jongens ook zulke dingen kunnen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Echt bewaren voor later, dit soort briefjes! Zo leuk om later terug te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, geweldig! Hier krijg ik in het weekend ook regelmatig 'ontbijt' op bed (liefst dan voor half 7 op zaterdag hé?!) ipv echt eten is het dienblad dan gevuld met speelgoed eten uit hun keukentje: van bananen tot hamburgers en paprika. En dan moet ik natuurlijk wel écht net doen alsof hé?!
    Ook dekken ze regelmatig de tafel als verrassing, heel lief. Als 'tafelkleed' worden dan allerlei hand- en theedoeken neergelegd etc. Zo lief! Enige is dat ik nu nog maar 3 bordjes over had... (en een huilend meisje van de schrik)

    BeantwoordenVerwijderen