7 december 2015

Winactie: Kerstbal met persoonlijke tekst Simply Colors

Halverwege November ging ik naar de Margriet Winterfair.
Samen met mijn schoonmoeder en schoonzus. Dat is ieder jaar ons vrouwen-uitje. Erg leuk! Je komt er allerlei leuke stands tegen, kan overal proeven en er is op het gebied van food, diy en interieur veel te vinden.

In de laatste hal kwamen we een stand tegen van Simply Colors. Ik ken ze vooral van bedrukte kinderkleding. Maar nu hadden ze wel iets heel erg leuks... Kerstballen! Je kon kerstballen laten bedrukken/graveren, in iedere gewenste kleur, met je eigen tekst of een standaard tekst, een afbeelding en een naam. Ik heb een tijdje staan twijfelen en liep toch weer door. Om vervolgens vlak voor sluitingstijd toch nog voor beide jongens een kerstbal te laten maken...want ik wist zeker dit vinden ze geweldig! 

Matthijs zijn lievelingskleur is blauw en die van Thomas groen, dus allebei een eigen kleur, tekst en dus bal. En die gezichtjes toen ik na een lange file eindelijk thuis was.... Ze waren zo blij.. nu liggen ze veilig in de kast, want het zou natuurlijk jammer zijn als ze nu al breken! Maar de jongens kunnen niet wachten tot ze hun eigen bal in de boom kunnen hangen.


Het leuke is nu... 
Jullie kunnen een persoonlijke kerstbal winnen!
Van Simply Colors mag ik er eentje verloten onder mijn lezers.

Wat moet je daarvoor doen?
1) Like op Facebook de pagina van Simply Colors
2) en als je dan toch al op Facebook zit like dan gelijk de
 pagina van Uit Mijn Keukentje ook even.
3) Laat hieronder een reactie achter met daarin je naam 
en welke kleur je de bal zou willen hebben!

De 14e maak ik winnaar bekend

Wil je niet wachten en gewoon al zo'n leuke bal bestellen?
Kijk dan hier

24 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee voor de rode bal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, mooi, origineel. Ik ga voor de grijze bal.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor de roze voor de pasgeboren xxx ( maak later eventueel de naam bekend anders is het geen verrassing meer ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Ik zou gaan voor de witte bal voor mijn zoontje die op 1e kerstdag 2 wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag zou ik de licht blauwe winnen voor mijn zoontje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kerstballen zien er heel leuk uit! Ik doe graag mee voor een rode bal voor de eerste kerst van ons zoontje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk !!!! graag de witte bal voor mijn kleinzoon die in dec 1 jaar word

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kimberley van Ravenswaaij8 december 2015 om 11:50

    Super leuk! Ik zou gaan voor ern rode bal voor ons zoontje :) erg leuk voor zijn eerste kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou graag een zilveren bal voor mijn dochter Marla. De bal die ze voor haar eerste kerst had gekregen (bijna 18 jaar geleden) is 2 jaar geleden jammer genoeg gesneuveld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Katja Van der Stappen8 december 2015 om 13:05

    ik had graag voor mijn dochter Hanne een blauwe kerstbal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag de Indigo (donker blauw) kerstbal met de inscriptie JEWIRO en een hartje (afkorting van de namen van mijn 3 kinderen) erop willen. Zij zorgen ervoor dat ik doorga en vecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee voor de turqoise bal , zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anneliese de Waal8 december 2015 om 20:36

    Ik doe graag mee voor de roze bal !!, erg leuk :)

    Groetjes Anneliese
    anneliesedewaal@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. will willlberg@ziggo.nl8 december 2015 om 23:27

    Ik zou graag mee doen voor de blauwe bal, maar ik heb geen Facebook, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor dochter Sterre een roze bal met een ster erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi!
    Ik zou graag meedingen voor een rode bal met de inscriptie: Gertjan & Marieke,
    en als dat niet kan, een tekentje/plaatje (zoals hierboven) met de datum: 28-04-2016 , dan gaan wij namelijk trouwen!

    Ben zoo benieuwd ! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi!
    Ik zou graag meedingen voor een rode bal met de inscriptie: Gertjan & Marieke,
    en als dat niet kan, een tekentje/plaatje (zoals hierboven) met de datum: 28-04-2016 , dan gaan wij namelijk trouwen!

    Ben zoo benieuwd ! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Roze graag Daphne I Love You

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vandaag hebben we voor het eerst een kerstboom gekocht. Vond het nooit zo nodig toen we nog met z'n tweeën waren, maar Jasmijn is er helemaal weg van. Een rode kerstbal met haar naam zou erg leuk zijn om erbij te hangen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk, zo'n gepersonaliseerde kerstbal! Graag een blauwe (lichtblauw) voor mijn lieve zoontje! Hoop dat ik mee mag doen... geen Facebook maar wel gedeeld met G+.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Rood met de naam Boaz...voor zijn eerste Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh zo'n mooie kleur groene bal met de tekst "Christ is born", want zonder Christ geen Christ-Mas ;-) prachtig wens jullie fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2016 toe! Groet uit Gouda van Herma.

    BeantwoordenVerwijderen