8 december 2015

Apetizer: Fruitige wijn met perzik #kerst15

Als we ergens gaan uiteten, vind ik het altijd een heel bijzonder en luxe gevoel geven als ik een glaasje bubbels krijg... Voelt zo decadent... terwijl ik me normaal niet in zulke kringen begeef... dan is het juist zo leuk om dat ook eens te doen met zulke dagen!

Dus geef je gasten en jezelf dat decadente gevoel....
Veel moeite is het niet.


Ik gebruikte perzik uit blik omdat dit later in mijn recepten nog terugkomt en je dan toch al die ingrediënten in huis hebt. Snijd kleine partjes van de perzik af. Doe deze in een mooi hoog champagneglas. Schenk dan het halve glas vol met de siroop uit het blik. Vul aan met champagne of een bruisende zoete witte wijn. 


Ken je dat bijzondere decadente gevoel????
Kan je daar ook van genieten?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten