10 september 2016

Strand.... #Godsart


We gingen een middagje naar het strand met familie...en genoten van het mooiste soort natuur in Nederland... Het strand, de duinen en de zee... De zee die eindeloos lijkt.. Na de bergen, kan ik het meest genieten van het strand... al vind ik het bos ook heerlijk zeker in de herfst...Maar het strand wint het voor mij altijd... 


De golfribbels vind ik altijd zo mooi om te zien... 
De stromingen in het water veroorzaken ze en laten zo hun sporen achter. 
Is het ook zo met ons leven... 
Laten wij sporen na? 
Bij de mensen in onze omgeving... 
zie ze hoe wij in het leven staan? 
Waar wij voor staan? 
De positieven en negatieve kanten? 
Wat voor golfribbels laat ik achter... 
wat voor ribbels laat jij achter?


Net als ons leven tijdelijk is... 
zijn de golfribbels ook maar tijdelijk... 
het water komt weer omhoog en bedekt ze met een nieuw laagje zand... 
klaar voor de nieuwe stromingen om ze weer opnieuw te vormen...





1 opmerking: