27 januari 2017

Bagel Pulled Chicken


Ik had het jullie beloofd... Een erg lekkere belegging voor op de bagels van van de week... En ook iets waar je pulled chicken geweldig voor kan gebruiken. Echt want deze broodjes zijn zo ontzettend lekker. Natuulijk kan je dit ook op een ander hard broodje maken... Ik koos voor bagels omdat ik die al heel lang een keer wilde maken. Omdat we visite kregen in november besloot ik me uit te leven en er een feest van te maken. De bagels waren dan ook zo verdwenen ...


Een echt recept kan je het niet noemen. 
Allereerst heb je pulled chicken en natuurlijk bagels
Dan heb je nog een zak gemengde sla nodig, een komkommer en een rode ui. 
Snijd de rode ui in reepjes, de komkommers in plakjes.
Snijd de bagel door en verdeel eerst wat sla op het broodje. 
Dan de pulled chicken, dat mag best royaal vind ik (zeker als je je viste wil verwennen)
Verdeel daaroverheen wat van de ui en komkommer. 
Leg alle bagels op een grote plank en zet deze op tafel en klaar!...




1 opmerking:

  1. Ik heb nog nooit bagels gegeten, maar het lijkt me wel erg lekker, helemaal met dit beleg erop! Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen