27 april 2017

Kijkje in Yvonne's atelier

Yvonne van Counseling & Atelier Yvonne geeft op haar site een kijkje in haar atelier. Zelf heb ik ook al eens de eer gehad om er te kijken! Super leuk, je raakt er niet uitgekeken. Netjes geordend, maar toch overal inspiratie. Zoveel te zien en ik krijg dan gelijk zin om ook zelf aan de slag te gaan. Tegelijk is het atelier ook zo duidelijk hoe Yvonne zelf is... licht... rustig.... open...  wit... maar uiteraard ook kleuren, dat kan niet anders in een atelier :)... Hieronder de intro van het filmpje!



Nieuwsgierig naar de rest van het filmpje?? Wil je even binnenkijken in haar atelier? Check dan haar site.

Naast het open atelier, plaatst Yvonne ook geregeld blogs. Zeker de blog over Dank je wel... Daar heb ik zelf nog wel wat van geleerd.. Niet omdat ik dat nog niet wist, maar omdat het me weer even stil zette bij hoe ik zelf complimentjes ontvang. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten