9 mei 2017

#fitwomen ~Jessica

Een serie over fitte vrouwen!... Nee geen superwomen aan het woord vandaag... Of toch wel... want welke ballen moeten we als vrouw/moeder wel allemaal niet in de lucht houden. Daarnaast wil iedere vrouw zich goed voelen in haar eigen lijf... Dus ja... toch superwomens aan het woord.... 

Vandaag een oude vriendin aan het woord.... Tenminste het zusje van een basisschoolvriendje... We zaten gezamelijk op korfbal, wat Jessica dus nog steeds doet en ik al jaaaaren niet meer ;). 


Wie ben je? Wat voor werk doe je? Wat zijn je leefomstandigheden? Heb je een gezin en waaruit bestaat dat?
Jessica den Breejen, HR administrateur, rijtjeshuis, getrouwd met een kindje.

Sport je al en wat voor sport beoefen je dan?
Ja, ik korfbal 3x in de week

Hoe ziet jouw voedingspatroon eruit?
’s Ochtends ontbijt ik met ontbijtkoek en beschuit of yoghurt met muesli.
Dan eet ik tussendoor een koek en een stuk fruit
Tussen de middag eet ik vaak 2 boterhammen
’s middags eet ik fruit
’s avonds avondeten
En daarna vaak nog wat chocolade

Heb je na de winter het voornemen om te lijnen of fitter te worden? Zo ja hoe doe je dat dan?
Fitter worden,ik ben gestart met hardlopen

Hoe ga je dit praktische uitvoeren?
Na het werk ga ik hardlopen met een collega

Hoe combineer jij sport of bewegen met je gezin (als je dat hebt)?
2x in de week hebben we oppas om te kunnen sporten

Hoeveel tijd besteed jij per week en op wat voor manier aan fit zijn of worden?
4 uur, 2 avonden trainen van ongeveer 1,5 uur en 1 x een wedstrijd van 2x 35 minuten

In hoeverre pas je je eetgewoontes ook aan in deze periode?
Ik probeer minder te snoepen, maar het lukt nog niet echt

Als je moet kiezen tussen….
De trap of de roltrap wat kies je? 
roltrap
De auto of de fiets?  
auto
Chocolade bij de thee of wat fruit? 
chocolade
Frietjes of prakkie?  
prakkie

Ben je tevreden over je lichaam? Wat zou je het liefst veranderd zien?
Redelijk. Mijn benen en bovenbenen mogen wel wat smaller.

Wat zijn jouw doelen en in hoeverre zijn die realistisch?
Onder de 60 kilo. Er moet ongeveer 2 kilo af dus dat zou haalbaar moeten zijn

___________________
Bedankt Jessica voor het meedoen! Gaaf om te lezen dat je nog steeds korfbalt en zo te zien erg actief! Top dat jullie oppas hebben om te kunnen sporten... En die 2 kilo gaat je vast lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten