19 februari 2016

Brownie Lego-mijn-taart

Al weer een tijd geleden maakte ik deze lekkere en leuke taart. Voor Matthijs zijn 6e verjaardag. 


Als basis gebruikte ik de Brownie met oreo's.
Super lekker en zo om te bouwen tot een leuke kindertaart...
tenminste met wat fantasie ;)


Bij het uitsmeren van de chocoladelaag, plaatste ik een uitsteekvormpje,
zodat daar een leeg plekje zou komen.


Toen hij uitgehard was zag het er zo uit....


Daarboven op kwam de lego graafmachine van de Lego-serie De Mijn (die we 2e hands voor een prikkiekochten :)...) Het gat waar geen chocolade zat, sneed ik wat dieper uit en daar stak ik de boor in.



Ook de mannetjes van de mijn kregen een plekje en in hun grote stenen gingen ook wat kruimel oreo koekjes


Kaarsje met nummer 6 erbij...
en kindlief was zo blij als...
tja als een kind :)


Rondom de graafmachine en de boor heb ik nog wat meer losse koekjes gelegd.



Is hij niet geweldig?
En dat zo simpel.... te maken door speelgoed wat je waarschijnlijk al hebt staan en een lekkere taart als bodem...



2 opmerkingen: