1 april 2016

Review en Winactie Auto-Zonnescherm van Simply Colors

Ik mocht weer wat testen van Simply Colors en wat voor leuks was dat zeg! Een auto zonneschermpje... ze kwamen precies op het goede moment... want de zon begint weer te schijnen en vanaf de achterbank hoor ik geregeld de klacht dat de zon zo fel is... Die klacht horen we nu niet meer, sterker nog ze vinden die schermpjes geweldig!



Ik kwam er alleen achter na het bestellen dat ik een foutje gemaakt had, maar vooruit dat drukt de pret niet ;)... Zien jullie het foutje? We hebben namelijk geen tweeling die 2,5 week na elkaar geboren zijn :)... Thomas en Matthijs zijn beide helemaal in hun nopjes met hun eigen zonnescherm.

Op de achterbank is het nog wel eens ruzie wie waar moet zitten, terwijl we toch duidelijk afspraken hebben over wie waar zit.. maar toch is er altijd wel wat te mopperen.. Nou dat probleem bestaat nu ook niet meer, want je gaat natuurlijk gewoon zitten waar je naam op het raam hangt :).

De zonneschermpjes worden opgevouwen geleverd en ze ontvouwen zich erg makkelijk. Daarna kan je ze met de meegeleverde zuignappen op de schone auto ruit bevestigen. 

 


De schermpjes kan je naar hartelust bedrukken. De ondergrond kleur is standaard wit, maar verder kan je qua plaatjes, tekst en kleuren spelen naar hartelust. Ze kosten 6,95 en dat vind ik echt reuze meevallen voor zo'n leuk artikel. Het lijkt me ook een erg leuk kraamkadootje... Want daar komt vast niemand anders mee (tenzij ze deze blog ook gelezen hebben ;)..)


Wat natuurlijk het allerleukst voor jullie is... Is dat er een leuke winactie aangekoppeld zit! Ik mag er eentje onder jullie verloten! Daar "moet" je uiteraard wat voor doen.. Veel is het niet... 

  • Als eerste zou ik graag willen weten hoe je heet ;)... Dus reageer op Facebook, Instagram of hier op mijn blog en laat daarbij je naam achter (je kan als anoniem reageren, maar laat dan in je reactie je naam achter)
  • Dat is het...
  • Maar om het leuker en nog spannender te maken, kan je extra kans maken als je Uit mijn keukentje en Simply Colors gaat volgen op Instagram. Volg je ons al? Top! Heb je geen Instragram? Geen probleem... je kan gewoon nog mee doen!
De actie loopt tm dinsdag 5 april 19.00. Om 20.00 maak ik de winnaar bekend!

Heb je nou geen geduld of wil je er meerdere..
Via deze link kan je ze gelijk bestellen!

Update:
de actie is gesloten en de winnaar is bekend gemaakt...

~in samenwerking met Simply Colors~

7 opmerkingen:

  1. Die wil ik wel graag winnen voor mijn aapie... fingers crossed.greetz Marieke Steen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wil ik ook wel winnen!
    Ik volg je wel op fb, maar instagram heb ik niet.
    Groetjes,
    Petra Cornet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah!das leuk!! Marije E.öri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee en mijn naam is Margreet. Instagram heb ik niet, maar ik kom hier bijna dagelijks lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nathalie Hartgers-Rovers

    (Naliey op facebook)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik nu pas na je deadline lees...
    Ik had graag mee willen doen, helaas pindakaas...

    BeantwoordenVerwijderen