22 februari 2017

Spruitjesquiche met shoarma en rode paprika

Ik maakte uit de losse hand een quiche... Deed wat mij lekker leek... Toen ik deze foto deelde werd gevraag om het recept. Die was er dus eigenlijk niet... Gelukkig weet ik nog wel wat ik deed. Maar vandaag geen post met mooie foto's en bereidingsfoto's.


Recept Spruitjesquiche met shoarma en rode paprika

500 gram spruitjes
300 gram shoarma
1 rode paprika
4 eieren
200 ml slagroom
geraspte kaas

Verwarm de oven voor op 220 graden.
Maak de spruitjes schoon en kook ze in 5-7 minuten beetgaar. 
Snijd de paprika in blokjes. 
Verhit wat olie in een koekenpan en bak de shoarma hierin gaar. 
Voeg de paprika toe en bak deze ook even mee. 
Doe de spruitjes en de shoarma in 1 schaal.
Klopt de eieren los met de slagroom en giet dit over de quiche. 
Verdeel de kaas royaal over de quiche. 
Bak de quiche in 30 minuten gaar. 

Smakelijk! Een koolhydraatarme maaltijd vol met vitamientjes... 


1 opmerking: